Select a language
+90 216 531 74 74
 
KURUMSAL

Hakkımızda

Omnitel Telekomünikasyon Ticaret Ltd.Şti.

1994 yılında kurulan ve Murat Telekom adıyla iş hayatına başlayan Omnitel, 2005 yılında kurumsallaşma projelerinin bir parçası olarak ismini Omnitel olarak değiştirmiştir.
Ana faaliyet alanları firma ve kurumların haberleşme sistemleri, kampüs ve çok noktalı kurumlarda telefon şebekesi ve çağrı merkezi sistemlerinin projelendirmesi, kurulum ve satış sonrası destek hizmetleridir.
Omnitel, yurtiçinde çeşitli sektörlerden kuruluşlara örnek gösterilen çözümler üretmektedir.

İşletmelere bir yandan haberleşme ve operasyonel ihtiyaçları karşılayan çözümler üretilirken, bir yandan da hazırlanan raporlama sistemleri ile yöneticilere karar aşamalarında destek olunmaktadır.

Alcatel'in çözüm ortağı olan Omnitel, heberleşme çözümlerini bu platformları kullanarak geliştirmektedir.
Bünyesindeki uzman personeli ile yurtiçi ve yurtdışında eğitim programlarına katılan Omnitel müşterilerine  kaliteli ve yeni çözümleri uygulamaktadır.

Bilişim sektöründe insan faktörünün önemini bilen Omnitel, müşterilerin başarısı üzerinde yoğunlaşmayı ilke edinmiştir. Omnitel’in hedefi; müşterilerine, verdiği üstün hizmetle katma değer sağlarken, uzun vadeli işbirliği ile birlikte başarıya ulaşmaktır.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemin ana teması; Omnitel Telekom Yazılım Hizmetlerinde; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.

Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

· İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Omnitel Telekom bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,

· Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

· Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.

· Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.

Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.

· İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.

· Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.

· Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.

· Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
 
Select a language
+90 216 531 74 74
 
Video

Hakkımızda

Omnitel Telekomünikasyon Ticaret Ltd.Şti.

1994 yılında kurulan ve Murat Telekom adıyla iş hayatına başlayan Omnitel, 2005 yılında kurumsallaşma projelerinin bir parçası olarak ismini Omnitel olarak değiştirmiştir.
Ana faaliyet alanları firma ve kurumların haberleşme sistemleri, kampüs ve çok noktalı kurumlarda telefon şebekesi ve çağrı merkezi sistemlerinin projelendirmesi, kurulum ve satış sonrası destek hizmetleridir.
Omnitel, yurtiçinde çeşitli sektörlerden kuruluşlara örnek gösterilen çözümler üretmektedir.

İşletmelere bir yandan haberleşme ve operasyonel ihtiyaçları karşılayan çözümler üretilirken, bir yandan da hazırlanan raporlama sistemleri ile yöneticilere karar aşamalarında destek olunmaktadır.

Alcatel'in çözüm ortağı olan Omnitel, heberleşme çözümlerini bu platformları kullanarak geliştirmektedir.
Bünyesindeki uzman personeli ile yurtiçi ve yurtdışında eğitim programlarına katılan Omnitel müşterilerine  kaliteli ve yeni çözümleri uygulamaktadır.

Bilişim sektöründe insan faktörünün önemini bilen Omnitel, müşterilerin başarısı üzerinde yoğunlaşmayı ilke edinmiştir. Omnitel’in hedefi; müşterilerine, verdiği üstün hizmetle katma değer sağlarken, uzun vadeli işbirliği ile birlikte başarıya ulaşmaktır.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemin ana teması; Omnitel Telekom Yazılım Hizmetlerinde; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.

Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

· İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Omnitel Telekom bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,

· Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

· Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.

· Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.

Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.

· İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.

· Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.

· Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.

· Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
 
Select a language
+90 216 531 74 74
 
Video

Hakkımızda

Omnitel Telekomünikasyon Ticaret Ltd.Şti.

1994 yılında kurulan ve Murat Telekom adıyla iş hayatına başlayan Omnitel, 2005 yılında kurumsallaşma projelerinin bir parçası olarak ismini Omnitel olarak değiştirmiştir.
Ana faaliyet alanları firma ve kurumların haberleşme sistemleri, kampüs ve çok noktalı kurumlarda telefon şebekesi ve çağrı merkezi sistemlerinin projelendirmesi, kurulum ve satış sonrası destek hizmetleridir.
Omnitel, yurtiçinde çeşitli sektörlerden kuruluşlara örnek gösterilen çözümler üretmektedir.

İşletmelere bir yandan haberleşme ve operasyonel ihtiyaçları karşılayan çözümler üretilirken, bir yandan da hazırlanan raporlama sistemleri ile yöneticilere karar aşamalarında destek olunmaktadır.

Alcatel'in çözüm ortağı olan Omnitel, heberleşme çözümlerini bu platformları kullanarak geliştirmektedir.
Bünyesindeki uzman personeli ile yurtiçi ve yurtdışında eğitim programlarına katılan Omnitel müşterilerine  kaliteli ve yeni çözümleri uygulamaktadır.

Bilişim sektöründe insan faktörünün önemini bilen Omnitel, müşterilerin başarısı üzerinde yoğunlaşmayı ilke edinmiştir. Omnitel’in hedefi; müşterilerine, verdiği üstün hizmetle katma değer sağlarken, uzun vadeli işbirliği ile birlikte başarıya ulaşmaktır.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemin ana teması; Omnitel Telekom Yazılım Hizmetlerinde; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.

Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

· İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Omnitel Telekom bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,

· Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

· Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.

· Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.

Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.

· İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.

· Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.

· Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.

· Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
Video

Hakkımızda

Omnitel Telekomünikasyon Ticaret Ltd.Şti.

1994 yılında kurulan ve Murat Telekom adıyla iş hayatına başlayan Omnitel, 2005 yılında kurumsallaşma projelerinin bir parçası olarak ismini Omnitel olarak değiştirmiştir.
Ana faaliyet alanları firma ve kurumların haberleşme sistemleri, kampüs ve çok noktalı kurumlarda telefon şebekesi ve çağrı merkezi sistemlerinin projelendirmesi, kurulum ve satış sonrası destek hizmetleridir.
Omnitel, yurtiçinde çeşitli sektörlerden kuruluşlara örnek gösterilen çözümler üretmektedir.

İşletmelere bir yandan haberleşme ve operasyonel ihtiyaçları karşılayan çözümler üretilirken, bir yandan da hazırlanan raporlama sistemleri ile yöneticilere karar aşamalarında destek olunmaktadır.

Alcatel'in çözüm ortağı olan Omnitel, heberleşme çözümlerini bu platformları kullanarak geliştirmektedir.
Bünyesindeki uzman personeli ile yurtiçi ve yurtdışında eğitim programlarına katılan Omnitel müşterilerine  kaliteli ve yeni çözümleri uygulamaktadır.

Bilişim sektöründe insan faktörünün önemini bilen Omnitel, müşterilerin başarısı üzerinde yoğunlaşmayı ilke edinmiştir. Omnitel’in hedefi; müşterilerine, verdiği üstün hizmetle katma değer sağlarken, uzun vadeli işbirliği ile birlikte başarıya ulaşmaktır.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemin ana teması; Omnitel Telekom Yazılım Hizmetlerinde; insan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.

Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

· İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Omnitel Telekom bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,

· Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

· Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortamda bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.

· Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.

Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıklıkların, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak.

· İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.

· Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.

· Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.

· Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER