Select a language
+90 216 531 74 74
 
ÜRÜNLER

Digilog

DIGILOG, Windows sistemi üzerinde çalışabilen Analog, Digital, PRI, IP, Telsiz  ve farklı Ses Kaynaklarını kayıt edebilen profesyonel kayıt çözümüdür.

Kayıt Tetikleme

Hat Voltajı, Zil Voltajı, Ses Sinyali, DTMF, IP dinleme, Tarih, İsteğe Bağlı olarak ses kayıt başlayabilir.

Kayıt Arama
Kayıt arma hem sistem üzerinden hem de Web üzerinden gerçekleştirilebilir. Belirlenen tarih aralığı, kayıt uzunluğu, kanal numarası, kanal ismi, tuşlanan telefon numarası, gelen çağrı bilgisi, not, belirlenen dakikan az / çok vb gibi bir çok kriter ile kayıt arama yapılabilir.

Kayıt Dinleme

Web’den ve gelişmiş ses dinleme arayüzüne sahiptir çal, pause, durdur ses dalgasının grafik ekranı, ses kayıt süresi.
Çalma corsur konumu, çalma başladığında courser de aynı şeklide başlayacak ve çalınan yer üzerinde ilerleyecek mause ile ileri veya geriye götürülebilecek
Loop özelliği; loop aktif edildiğinde tekrar tekrar çalacak aynı işlem her hangi bir yer seçildiğinde de çalışacak. Çalma hızı ( yavaş-hızlı )

Özel Kripto
Sistem kendine özel bir kripto ile sesleri kayıt edebilir ve başka cihaz ve ortamlarda ses kayıtların dinlenmesi mümkün değildir
Kayıt Güvenliği (HASP)
Ses kayıtların değiştirilmesinin önlenmesi için sistem her kayıt için HASP bilgisi üretir.

Canlı Dinleme
Web / Client arayüz üzerinden yapılan konuşmaları canlı olarak dinlemek mümkündür.

Not Ekleme
Kayıt edilen bir görüşmeye dair istenilen bir notun eklenmesi ve kayıtın, atanan bu not altında saklanması ve sonrasında ilgili not ile aranabilmesi mümkündür.

Uzaktan Erişim

Sisteme web üzerinden erişilerek kayıtların dinlenebilmesi mümkün olduğu gibi sistem ayarlarının yapılabilmesi ve yönetilmesi mümkündür.

Özel Liste

Gelen ve giden çağrılar için istenilen telefon numaraların kayıt edilmesi / edilmemesi durumu ayarlanabilir.
Kayıt Zamanı Tanımı
Haftanın istenilen gün ve saatlerinde kayıt etme / etmeme özelliğinin tanımlanabilmesi mümkündür.

Kayıt İndirme ( Kopyalama )
Tanımlanan yetki ile kayıt sistemi üzerinden tek bir  ses kayıt indirileceği gibi toplu kayıt      indirilmesi ve bu indirilen kayıtların bir madiaya kopyalanması ve mail olarak iletilmesi mümkündür.

Dinleme Grupları Tanımlama

Farklı departmanlar için dinleme grupları oluşturulabilir.

Ekran Kayıt
Telefon hattı kayıt edilen kişinin, PC ekranının da kayıt edilmesi mümkündür. Telefon hattı kayda başladığında kişinin ekranı da otomatik olarak kayıt edilir.  Telefonun kapatılması ile ekran kaydı da sonlandırılır. Dinleme ekranında ilgili kaydın sesi ile ekran görüntüsü aynı anda gelir.

Yedekleme
DVD, Removable HDD veya Network üzerinde tanımlanan bir adrese yedekleme yapılabilir. Sistem aynı anda iki adet HDD yedekleme yapabilir.

Kayıt Formatı
GSM, MP3, PCM, ADPCM

Veri Tabanı
SQL veri tabanına sahiptir.

Yetki Seviyeleri
Farklı seviyeler kullanıcılar için yetki seviyeleri tanımlaması yapılması mümkündür.
Aynı Server içinde aşağıda belirtilen tüm hatlar kayıt edilir.

Analog Hatlar
Bilinen tüm analog hatları destekler ve sisteme paralel olarak bağlanır. Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

Digital Hatlar
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Mitel,  Aastra, ve diğer tüm santral markalarını özel digital
telefonlarının kayıt edilmesini destekler. Paralel olarak bağlanır.
D Channel, Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

PRI Hatlar

Euro ISDN ve Qsig hatları ses kaydının alınmasını Destekler. Paralel olarak bağlanır. DID, ID ve DTMF bilgisi  hat üzerinden alınır.

IP – SIP
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Myet, Aastra, ve diğer tüm santral markalarını destekler. Swich üzerinden port yönlendirme, SIP / IP haberleşme bilgileri, Caller ID, DTMF bilgisi alır.

Telsiz ve Ses Kaynakları
Motorola, Aselsan, PMR, Tetra vb. tüm markaları destekler.  Paralel olarak bağlanır ve Telsiz ID ve CCIR bilgisi alır.
Dağınık yapıda çalışmakta olan ayrı, ayrı ses kayıt sistemlerinin tek bir  noktadan yönetilmesini sağlar. Merkezi Yönetim Yazılımı bir biri ile entegre 3 ana başlıktan oluşmaktadır.

Ortak Arayüz Ekranı


Kurumun dağınık yapıda kurulu olan tüm Ses Kayıt Sistemlerinin tek bir arayüz üzerinden yönetilmesini ve izlenmesini sağlar.
Arayüz içerisinde aşağıda belirtilen bilgiler yer alır;
» Lokasyon isimleri,
» Hard disc doluluk oranı,
» Kayıt cihazı durumu, çalışıyor/çalışmıyor,
» Kayıt arama,
» Kullanıcı tanımlama,
» Yetki seviyelerin tanımlama.

Merkezi Backup Uygulaması

Dağınık yapıda lokasyonlara kurulmuş olan ses kayıt sistemlerinin Back Up larının data hatları üzerinden merkezdeki bir Back Up Server’ ına yedeklenmesi mümkündür. Bu özellik sayesinde kurumlar olası data kayıplarını engellemiş olurlar. Ayrıca Merkez Backup Uygulaması lokasyonların kayıt datalarını klasör bazında yedekler, uygulama içerisinde kayıtlara erişerek dinleme yapmak mümkündür, istenilen bir kayıta lokasyon bazında arama yapmak mümkün olduğu gibi aranan bir kayıt, Tarih, Caller ID, DTMF vb. kriterler kullanılarak tüm lokasyonların datalarında aynı anda aranarak bulunabilmesi kullanıcılara hızlı ve kolay erişim sağlar.

Merkezi Alarm Uygulaması

Kayıt cihazın çalışmaması, kayıt programının kapalı olması, tanımlanan zaman aralığında hiçbir kayıt oluşmaması, Sistemin hard diskinin dolması, sistemin belirtilen sürelerde backuplarını merkeze gönderememesi, kayıt cihazına bağlı olan hatların bağlantılarının kopması, tanımlanan kayıt süresinin aşılması, hattın açık kalması, hattın sürekli kapalı olması  kayıt etme, kayıt etmeme gibi durumlarda sistem alarm olarak tanımlanan kullanıcılara alarm maili gönderir. Ayrıca Ortak Arayüz üzerinde görsel olarak da alarm belirir.

 

Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda ses kayıt sistemine bağlı olan hatlar ve bu hatlardan alınan bilgiler, hatların bağlı olduğu telefon santral kullanıcı işlemlerinde dahi edilebileceği özel yazılımlar geliştirilebilir.

Wallboad Uygulası

Cevapsız çağrılar, ekran üzerinde anlık olarak gösterilir ve ses kayıt sistemi üzerinden detaylı şekilde  raporlanabilir.

CRM Entegrasyonu

Ses kayıtları, firmanın kullanmakta olduğu CRM yazılımı ile entegre edilebilir. CRM üzerinden, müşteri kartı çağrıldığında yapılan tüm görüşmelere rahatlıkla erişilebilir.

Free Seating Uygulaması

Müşteri temsilcilerinin ses kayıtları, kendi agent id numaraları ile kayıt altına alınması TAPI, CTI ve database bağlantısı ile mümkündür.

CDR Entegrasyonu

Operatör veya herhangi bir dahiliye gelen çağrıların başka dahiliye aktarıldığında
Log bilgileri santralden alınarak kayıt sisteminin kayıt arama veya raporlama menüsünde aktarılan dahili numara altında yeni kayıtın yapılması sağlanır, bu özellik sayesinde
ses kayıt arama bölümün yalnızca dahili abone girilmesi ile hızlıca kayıtlara
erişilmesi sağlanır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
 
Select a language
+90 216 531 74 74
 
Digilog

Digilog

DIGILOG, Windows sistemi üzerinde çalışabilen Analog, Digital, PRI, IP, Telsiz  ve farklı Ses Kaynaklarını kayıt edebilen profesyonel kayıt çözümüdür.

Kayıt Tetikleme

Hat Voltajı, Zil Voltajı, Ses Sinyali, DTMF, IP dinleme, Tarih, İsteğe Bağlı olarak ses kayıt başlayabilir.

Kayıt Arama
Kayıt arma hem sistem üzerinden hem de Web üzerinden gerçekleştirilebilir. Belirlenen tarih aralığı, kayıt uzunluğu, kanal numarası, kanal ismi, tuşlanan telefon numarası, gelen çağrı bilgisi, not, belirlenen dakikan az / çok vb gibi bir çok kriter ile kayıt arama yapılabilir.

Kayıt Dinleme

Web’den ve gelişmiş ses dinleme arayüzüne sahiptir çal, pause, durdur ses dalgasının grafik ekranı, ses kayıt süresi.
Çalma corsur konumu, çalma başladığında courser de aynı şeklide başlayacak ve çalınan yer üzerinde ilerleyecek mause ile ileri veya geriye götürülebilecek
Loop özelliği; loop aktif edildiğinde tekrar tekrar çalacak aynı işlem her hangi bir yer seçildiğinde de çalışacak. Çalma hızı ( yavaş-hızlı )

Özel Kripto
Sistem kendine özel bir kripto ile sesleri kayıt edebilir ve başka cihaz ve ortamlarda ses kayıtların dinlenmesi mümkün değildir
Kayıt Güvenliği (HASP)
Ses kayıtların değiştirilmesinin önlenmesi için sistem her kayıt için HASP bilgisi üretir.

Canlı Dinleme
Web / Client arayüz üzerinden yapılan konuşmaları canlı olarak dinlemek mümkündür.

Not Ekleme
Kayıt edilen bir görüşmeye dair istenilen bir notun eklenmesi ve kayıtın, atanan bu not altında saklanması ve sonrasında ilgili not ile aranabilmesi mümkündür.

Uzaktan Erişim

Sisteme web üzerinden erişilerek kayıtların dinlenebilmesi mümkün olduğu gibi sistem ayarlarının yapılabilmesi ve yönetilmesi mümkündür.

Özel Liste

Gelen ve giden çağrılar için istenilen telefon numaraların kayıt edilmesi / edilmemesi durumu ayarlanabilir.
Kayıt Zamanı Tanımı
Haftanın istenilen gün ve saatlerinde kayıt etme / etmeme özelliğinin tanımlanabilmesi mümkündür.

Kayıt İndirme ( Kopyalama )
Tanımlanan yetki ile kayıt sistemi üzerinden tek bir  ses kayıt indirileceği gibi toplu kayıt      indirilmesi ve bu indirilen kayıtların bir madiaya kopyalanması ve mail olarak iletilmesi mümkündür.

Dinleme Grupları Tanımlama

Farklı departmanlar için dinleme grupları oluşturulabilir.

Ekran Kayıt
Telefon hattı kayıt edilen kişinin, PC ekranının da kayıt edilmesi mümkündür. Telefon hattı kayda başladığında kişinin ekranı da otomatik olarak kayıt edilir.  Telefonun kapatılması ile ekran kaydı da sonlandırılır. Dinleme ekranında ilgili kaydın sesi ile ekran görüntüsü aynı anda gelir.

Yedekleme
DVD, Removable HDD veya Network üzerinde tanımlanan bir adrese yedekleme yapılabilir. Sistem aynı anda iki adet HDD yedekleme yapabilir.

Kayıt Formatı
GSM, MP3, PCM, ADPCM

Veri Tabanı
SQL veri tabanına sahiptir.

Yetki Seviyeleri
Farklı seviyeler kullanıcılar için yetki seviyeleri tanımlaması yapılması mümkündür.
Aynı Server içinde aşağıda belirtilen tüm hatlar kayıt edilir.

Analog Hatlar
Bilinen tüm analog hatları destekler ve sisteme paralel olarak bağlanır. Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

Digital Hatlar
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Mitel,  Aastra, ve diğer tüm santral markalarını özel digital
telefonlarının kayıt edilmesini destekler. Paralel olarak bağlanır.
D Channel, Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

PRI Hatlar

Euro ISDN ve Qsig hatları ses kaydının alınmasını Destekler. Paralel olarak bağlanır. DID, ID ve DTMF bilgisi  hat üzerinden alınır.

IP – SIP
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Myet, Aastra, ve diğer tüm santral markalarını destekler. Swich üzerinden port yönlendirme, SIP / IP haberleşme bilgileri, Caller ID, DTMF bilgisi alır.

Telsiz ve Ses Kaynakları
Motorola, Aselsan, PMR, Tetra vb. tüm markaları destekler.  Paralel olarak bağlanır ve Telsiz ID ve CCIR bilgisi alır.
Dağınık yapıda çalışmakta olan ayrı, ayrı ses kayıt sistemlerinin tek bir  noktadan yönetilmesini sağlar. Merkezi Yönetim Yazılımı bir biri ile entegre 3 ana başlıktan oluşmaktadır.

Ortak Arayüz Ekranı


Kurumun dağınık yapıda kurulu olan tüm Ses Kayıt Sistemlerinin tek bir arayüz üzerinden yönetilmesini ve izlenmesini sağlar.
Arayüz içerisinde aşağıda belirtilen bilgiler yer alır;
» Lokasyon isimleri,
» Hard disc doluluk oranı,
» Kayıt cihazı durumu, çalışıyor/çalışmıyor,
» Kayıt arama,
» Kullanıcı tanımlama,
» Yetki seviyelerin tanımlama.

Merkezi Backup Uygulaması

Dağınık yapıda lokasyonlara kurulmuş olan ses kayıt sistemlerinin Back Up larının data hatları üzerinden merkezdeki bir Back Up Server’ ına yedeklenmesi mümkündür. Bu özellik sayesinde kurumlar olası data kayıplarını engellemiş olurlar. Ayrıca Merkez Backup Uygulaması lokasyonların kayıt datalarını klasör bazında yedekler, uygulama içerisinde kayıtlara erişerek dinleme yapmak mümkündür, istenilen bir kayıta lokasyon bazında arama yapmak mümkün olduğu gibi aranan bir kayıt, Tarih, Caller ID, DTMF vb. kriterler kullanılarak tüm lokasyonların datalarında aynı anda aranarak bulunabilmesi kullanıcılara hızlı ve kolay erişim sağlar.

Merkezi Alarm Uygulaması

Kayıt cihazın çalışmaması, kayıt programının kapalı olması, tanımlanan zaman aralığında hiçbir kayıt oluşmaması, Sistemin hard diskinin dolması, sistemin belirtilen sürelerde backuplarını merkeze gönderememesi, kayıt cihazına bağlı olan hatların bağlantılarının kopması, tanımlanan kayıt süresinin aşılması, hattın açık kalması, hattın sürekli kapalı olması  kayıt etme, kayıt etmeme gibi durumlarda sistem alarm olarak tanımlanan kullanıcılara alarm maili gönderir. Ayrıca Ortak Arayüz üzerinde görsel olarak da alarm belirir.

 

Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda ses kayıt sistemine bağlı olan hatlar ve bu hatlardan alınan bilgiler, hatların bağlı olduğu telefon santral kullanıcı işlemlerinde dahi edilebileceği özel yazılımlar geliştirilebilir.

Wallboad Uygulası

Cevapsız çağrılar, ekran üzerinde anlık olarak gösterilir ve ses kayıt sistemi üzerinden detaylı şekilde  raporlanabilir.

CRM Entegrasyonu

Ses kayıtları, firmanın kullanmakta olduğu CRM yazılımı ile entegre edilebilir. CRM üzerinden, müşteri kartı çağrıldığında yapılan tüm görüşmelere rahatlıkla erişilebilir.

Free Seating Uygulaması

Müşteri temsilcilerinin ses kayıtları, kendi agent id numaraları ile kayıt altına alınması TAPI, CTI ve database bağlantısı ile mümkündür.

CDR Entegrasyonu

Operatör veya herhangi bir dahiliye gelen çağrıların başka dahiliye aktarıldığında
Log bilgileri santralden alınarak kayıt sisteminin kayıt arama veya raporlama menüsünde aktarılan dahili numara altında yeni kayıtın yapılması sağlanır, bu özellik sayesinde
ses kayıt arama bölümün yalnızca dahili abone girilmesi ile hızlıca kayıtlara
erişilmesi sağlanır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
 
Select a language
+90 216 531 74 74
 
Digilog

Digilog

Digilog

DIGILOG, Windows sistemi üzerinde çalışabilen Analog, Digital, PRI, IP, Telsiz  ve farklı Ses Kaynaklarını kayıt edebilen profesyonel kayıt çözümüdür.

Kayıt Tetikleme

Hat Voltajı, Zil Voltajı, Ses Sinyali, DTMF, IP dinleme, Tarih, İsteğe Bağlı olarak ses kayıt başlayabilir.

Kayıt Arama
Kayıt arma hem sistem üzerinden hem de Web üzerinden gerçekleştirilebilir. Belirlenen tarih aralığı, kayıt uzunluğu, kanal numarası, kanal ismi, tuşlanan telefon numarası, gelen çağrı bilgisi, not, belirlenen dakikan az / çok vb gibi bir çok kriter ile kayıt arama yapılabilir.

Kayıt Dinleme

Web’den ve gelişmiş ses dinleme arayüzüne sahiptir çal, pause, durdur ses dalgasının grafik ekranı, ses kayıt süresi.
Çalma corsur konumu, çalma başladığında courser de aynı şeklide başlayacak ve çalınan yer üzerinde ilerleyecek mause ile ileri veya geriye götürülebilecek
Loop özelliği; loop aktif edildiğinde tekrar tekrar çalacak aynı işlem her hangi bir yer seçildiğinde de çalışacak. Çalma hızı ( yavaş-hızlı )

Özel Kripto
Sistem kendine özel bir kripto ile sesleri kayıt edebilir ve başka cihaz ve ortamlarda ses kayıtların dinlenmesi mümkün değildir
Kayıt Güvenliği (HASP)
Ses kayıtların değiştirilmesinin önlenmesi için sistem her kayıt için HASP bilgisi üretir.

Canlı Dinleme
Web / Client arayüz üzerinden yapılan konuşmaları canlı olarak dinlemek mümkündür.

Not Ekleme
Kayıt edilen bir görüşmeye dair istenilen bir notun eklenmesi ve kayıtın, atanan bu not altında saklanması ve sonrasında ilgili not ile aranabilmesi mümkündür.

Uzaktan Erişim

Sisteme web üzerinden erişilerek kayıtların dinlenebilmesi mümkün olduğu gibi sistem ayarlarının yapılabilmesi ve yönetilmesi mümkündür.

Özel Liste

Gelen ve giden çağrılar için istenilen telefon numaraların kayıt edilmesi / edilmemesi durumu ayarlanabilir.
Kayıt Zamanı Tanımı
Haftanın istenilen gün ve saatlerinde kayıt etme / etmeme özelliğinin tanımlanabilmesi mümkündür.

Kayıt İndirme ( Kopyalama )
Tanımlanan yetki ile kayıt sistemi üzerinden tek bir  ses kayıt indirileceği gibi toplu kayıt      indirilmesi ve bu indirilen kayıtların bir madiaya kopyalanması ve mail olarak iletilmesi mümkündür.

Dinleme Grupları Tanımlama

Farklı departmanlar için dinleme grupları oluşturulabilir.

Ekran Kayıt
Telefon hattı kayıt edilen kişinin, PC ekranının da kayıt edilmesi mümkündür. Telefon hattı kayda başladığında kişinin ekranı da otomatik olarak kayıt edilir.  Telefonun kapatılması ile ekran kaydı da sonlandırılır. Dinleme ekranında ilgili kaydın sesi ile ekran görüntüsü aynı anda gelir.

Yedekleme
DVD, Removable HDD veya Network üzerinde tanımlanan bir adrese yedekleme yapılabilir. Sistem aynı anda iki adet HDD yedekleme yapabilir.

Kayıt Formatı
GSM, MP3, PCM, ADPCM

Veri Tabanı
SQL veri tabanına sahiptir.

Yetki Seviyeleri
Farklı seviyeler kullanıcılar için yetki seviyeleri tanımlaması yapılması mümkündür.
Aynı Server içinde aşağıda belirtilen tüm hatlar kayıt edilir.

Analog Hatlar
Bilinen tüm analog hatları destekler ve sisteme paralel olarak bağlanır. Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

Digital Hatlar
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Mitel,  Aastra, ve diğer tüm santral markalarını özel digital
telefonlarının kayıt edilmesini destekler. Paralel olarak bağlanır.
D Channel, Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

PRI Hatlar

Euro ISDN ve Qsig hatları ses kaydının alınmasını Destekler. Paralel olarak bağlanır. DID, ID ve DTMF bilgisi  hat üzerinden alınır.

IP – SIP
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Myet, Aastra, ve diğer tüm santral markalarını destekler. Swich üzerinden port yönlendirme, SIP / IP haberleşme bilgileri, Caller ID, DTMF bilgisi alır.

Telsiz ve Ses Kaynakları
Motorola, Aselsan, PMR, Tetra vb. tüm markaları destekler.  Paralel olarak bağlanır ve Telsiz ID ve CCIR bilgisi alır.
Dağınık yapıda çalışmakta olan ayrı, ayrı ses kayıt sistemlerinin tek bir  noktadan yönetilmesini sağlar. Merkezi Yönetim Yazılımı bir biri ile entegre 3 ana başlıktan oluşmaktadır.

Ortak Arayüz Ekranı


Kurumun dağınık yapıda kurulu olan tüm Ses Kayıt Sistemlerinin tek bir arayüz üzerinden yönetilmesini ve izlenmesini sağlar.
Arayüz içerisinde aşağıda belirtilen bilgiler yer alır;
» Lokasyon isimleri,
» Hard disc doluluk oranı,
» Kayıt cihazı durumu, çalışıyor/çalışmıyor,
» Kayıt arama,
» Kullanıcı tanımlama,
» Yetki seviyelerin tanımlama.

Merkezi Backup Uygulaması

Dağınık yapıda lokasyonlara kurulmuş olan ses kayıt sistemlerinin Back Up larının data hatları üzerinden merkezdeki bir Back Up Server’ ına yedeklenmesi mümkündür. Bu özellik sayesinde kurumlar olası data kayıplarını engellemiş olurlar. Ayrıca Merkez Backup Uygulaması lokasyonların kayıt datalarını klasör bazında yedekler, uygulama içerisinde kayıtlara erişerek dinleme yapmak mümkündür, istenilen bir kayıta lokasyon bazında arama yapmak mümkün olduğu gibi aranan bir kayıt, Tarih, Caller ID, DTMF vb. kriterler kullanılarak tüm lokasyonların datalarında aynı anda aranarak bulunabilmesi kullanıcılara hızlı ve kolay erişim sağlar.

Merkezi Alarm Uygulaması

Kayıt cihazın çalışmaması, kayıt programının kapalı olması, tanımlanan zaman aralığında hiçbir kayıt oluşmaması, Sistemin hard diskinin dolması, sistemin belirtilen sürelerde backuplarını merkeze gönderememesi, kayıt cihazına bağlı olan hatların bağlantılarının kopması, tanımlanan kayıt süresinin aşılması, hattın açık kalması, hattın sürekli kapalı olması  kayıt etme, kayıt etmeme gibi durumlarda sistem alarm olarak tanımlanan kullanıcılara alarm maili gönderir. Ayrıca Ortak Arayüz üzerinde görsel olarak da alarm belirir.

 

Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda ses kayıt sistemine bağlı olan hatlar ve bu hatlardan alınan bilgiler, hatların bağlı olduğu telefon santral kullanıcı işlemlerinde dahi edilebileceği özel yazılımlar geliştirilebilir.

Wallboad Uygulası

Cevapsız çağrılar, ekran üzerinde anlık olarak gösterilir ve ses kayıt sistemi üzerinden detaylı şekilde  raporlanabilir.

CRM Entegrasyonu

Ses kayıtları, firmanın kullanmakta olduğu CRM yazılımı ile entegre edilebilir. CRM üzerinden, müşteri kartı çağrıldığında yapılan tüm görüşmelere rahatlıkla erişilebilir.

Free Seating Uygulaması

Müşteri temsilcilerinin ses kayıtları, kendi agent id numaraları ile kayıt altına alınması TAPI, CTI ve database bağlantısı ile mümkündür.

CDR Entegrasyonu

Operatör veya herhangi bir dahiliye gelen çağrıların başka dahiliye aktarıldığında
Log bilgileri santralden alınarak kayıt sisteminin kayıt arama veya raporlama menüsünde aktarılan dahili numara altında yeni kayıtın yapılması sağlanır, bu özellik sayesinde
ses kayıt arama bölümün yalnızca dahili abone girilmesi ile hızlıca kayıtlara
erişilmesi sağlanır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER
Digilog

Digilog

Digilog

DIGILOG, Windows sistemi üzerinde çalışabilen Analog, Digital, PRI, IP, Telsiz  ve farklı Ses Kaynaklarını kayıt edebilen profesyonel kayıt çözümüdür.

Kayıt Tetikleme

Hat Voltajı, Zil Voltajı, Ses Sinyali, DTMF, IP dinleme, Tarih, İsteğe Bağlı olarak ses kayıt başlayabilir.

Kayıt Arama
Kayıt arma hem sistem üzerinden hem de Web üzerinden gerçekleştirilebilir. Belirlenen tarih aralığı, kayıt uzunluğu, kanal numarası, kanal ismi, tuşlanan telefon numarası, gelen çağrı bilgisi, not, belirlenen dakikan az / çok vb gibi bir çok kriter ile kayıt arama yapılabilir.

Kayıt Dinleme

Web’den ve gelişmiş ses dinleme arayüzüne sahiptir çal, pause, durdur ses dalgasının grafik ekranı, ses kayıt süresi.
Çalma corsur konumu, çalma başladığında courser de aynı şeklide başlayacak ve çalınan yer üzerinde ilerleyecek mause ile ileri veya geriye götürülebilecek
Loop özelliği; loop aktif edildiğinde tekrar tekrar çalacak aynı işlem her hangi bir yer seçildiğinde de çalışacak. Çalma hızı ( yavaş-hızlı )

Özel Kripto
Sistem kendine özel bir kripto ile sesleri kayıt edebilir ve başka cihaz ve ortamlarda ses kayıtların dinlenmesi mümkün değildir
Kayıt Güvenliği (HASP)
Ses kayıtların değiştirilmesinin önlenmesi için sistem her kayıt için HASP bilgisi üretir.

Canlı Dinleme
Web / Client arayüz üzerinden yapılan konuşmaları canlı olarak dinlemek mümkündür.

Not Ekleme
Kayıt edilen bir görüşmeye dair istenilen bir notun eklenmesi ve kayıtın, atanan bu not altında saklanması ve sonrasında ilgili not ile aranabilmesi mümkündür.

Uzaktan Erişim

Sisteme web üzerinden erişilerek kayıtların dinlenebilmesi mümkün olduğu gibi sistem ayarlarının yapılabilmesi ve yönetilmesi mümkündür.

Özel Liste

Gelen ve giden çağrılar için istenilen telefon numaraların kayıt edilmesi / edilmemesi durumu ayarlanabilir.
Kayıt Zamanı Tanımı
Haftanın istenilen gün ve saatlerinde kayıt etme / etmeme özelliğinin tanımlanabilmesi mümkündür.

Kayıt İndirme ( Kopyalama )
Tanımlanan yetki ile kayıt sistemi üzerinden tek bir  ses kayıt indirileceği gibi toplu kayıt      indirilmesi ve bu indirilen kayıtların bir madiaya kopyalanması ve mail olarak iletilmesi mümkündür.

Dinleme Grupları Tanımlama

Farklı departmanlar için dinleme grupları oluşturulabilir.

Ekran Kayıt
Telefon hattı kayıt edilen kişinin, PC ekranının da kayıt edilmesi mümkündür. Telefon hattı kayda başladığında kişinin ekranı da otomatik olarak kayıt edilir.  Telefonun kapatılması ile ekran kaydı da sonlandırılır. Dinleme ekranında ilgili kaydın sesi ile ekran görüntüsü aynı anda gelir.

Yedekleme
DVD, Removable HDD veya Network üzerinde tanımlanan bir adrese yedekleme yapılabilir. Sistem aynı anda iki adet HDD yedekleme yapabilir.

Kayıt Formatı
GSM, MP3, PCM, ADPCM

Veri Tabanı
SQL veri tabanına sahiptir.

Yetki Seviyeleri
Farklı seviyeler kullanıcılar için yetki seviyeleri tanımlaması yapılması mümkündür.
Aynı Server içinde aşağıda belirtilen tüm hatlar kayıt edilir.

Analog Hatlar
Bilinen tüm analog hatları destekler ve sisteme paralel olarak bağlanır. Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

Digital Hatlar
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Mitel,  Aastra, ve diğer tüm santral markalarını özel digital
telefonlarının kayıt edilmesini destekler. Paralel olarak bağlanır.
D Channel, Caller ID ve DTMF bilgisi hat üzerinden alınır.

PRI Hatlar

Euro ISDN ve Qsig hatları ses kaydının alınmasını Destekler. Paralel olarak bağlanır. DID, ID ve DTMF bilgisi  hat üzerinden alınır.

IP – SIP
Alcatel, Avaya, Nortel, Siemens, LG,  Aastra, Samsung,
Myet, Aastra, ve diğer tüm santral markalarını destekler. Swich üzerinden port yönlendirme, SIP / IP haberleşme bilgileri, Caller ID, DTMF bilgisi alır.

Telsiz ve Ses Kaynakları
Motorola, Aselsan, PMR, Tetra vb. tüm markaları destekler.  Paralel olarak bağlanır ve Telsiz ID ve CCIR bilgisi alır.
Dağınık yapıda çalışmakta olan ayrı, ayrı ses kayıt sistemlerinin tek bir  noktadan yönetilmesini sağlar. Merkezi Yönetim Yazılımı bir biri ile entegre 3 ana başlıktan oluşmaktadır.

Ortak Arayüz Ekranı


Kurumun dağınık yapıda kurulu olan tüm Ses Kayıt Sistemlerinin tek bir arayüz üzerinden yönetilmesini ve izlenmesini sağlar.
Arayüz içerisinde aşağıda belirtilen bilgiler yer alır;
» Lokasyon isimleri,
» Hard disc doluluk oranı,
» Kayıt cihazı durumu, çalışıyor/çalışmıyor,
» Kayıt arama,
» Kullanıcı tanımlama,
» Yetki seviyelerin tanımlama.

Merkezi Backup Uygulaması

Dağınık yapıda lokasyonlara kurulmuş olan ses kayıt sistemlerinin Back Up larının data hatları üzerinden merkezdeki bir Back Up Server’ ına yedeklenmesi mümkündür. Bu özellik sayesinde kurumlar olası data kayıplarını engellemiş olurlar. Ayrıca Merkez Backup Uygulaması lokasyonların kayıt datalarını klasör bazında yedekler, uygulama içerisinde kayıtlara erişerek dinleme yapmak mümkündür, istenilen bir kayıta lokasyon bazında arama yapmak mümkün olduğu gibi aranan bir kayıt, Tarih, Caller ID, DTMF vb. kriterler kullanılarak tüm lokasyonların datalarında aynı anda aranarak bulunabilmesi kullanıcılara hızlı ve kolay erişim sağlar.

Merkezi Alarm Uygulaması

Kayıt cihazın çalışmaması, kayıt programının kapalı olması, tanımlanan zaman aralığında hiçbir kayıt oluşmaması, Sistemin hard diskinin dolması, sistemin belirtilen sürelerde backuplarını merkeze gönderememesi, kayıt cihazına bağlı olan hatların bağlantılarının kopması, tanımlanan kayıt süresinin aşılması, hattın açık kalması, hattın sürekli kapalı olması  kayıt etme, kayıt etmeme gibi durumlarda sistem alarm olarak tanımlanan kullanıcılara alarm maili gönderir. Ayrıca Ortak Arayüz üzerinde görsel olarak da alarm belirir.

 

Müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda ses kayıt sistemine bağlı olan hatlar ve bu hatlardan alınan bilgiler, hatların bağlı olduğu telefon santral kullanıcı işlemlerinde dahi edilebileceği özel yazılımlar geliştirilebilir.

Wallboad Uygulası

Cevapsız çağrılar, ekran üzerinde anlık olarak gösterilir ve ses kayıt sistemi üzerinden detaylı şekilde  raporlanabilir.

CRM Entegrasyonu

Ses kayıtları, firmanın kullanmakta olduğu CRM yazılımı ile entegre edilebilir. CRM üzerinden, müşteri kartı çağrıldığında yapılan tüm görüşmelere rahatlıkla erişilebilir.

Free Seating Uygulaması

Müşteri temsilcilerinin ses kayıtları, kendi agent id numaraları ile kayıt altına alınması TAPI, CTI ve database bağlantısı ile mümkündür.

CDR Entegrasyonu

Operatör veya herhangi bir dahiliye gelen çağrıların başka dahiliye aktarıldığında
Log bilgileri santralden alınarak kayıt sisteminin kayıt arama veya raporlama menüsünde aktarılan dahili numara altında yeni kayıtın yapılması sağlanır, bu özellik sayesinde
ses kayıt arama bölümün yalnızca dahili abone girilmesi ile hızlıca kayıtlara
erişilmesi sağlanır.

İsteyin Biz Sizi Arayalım
TALEP GÖNDER